Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo brak produktu w magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym materiałem, daj nam znać poprzez email: sklep@odrobinafantazji.com.pl 
  • Mała ilość – ostatnie centymetry danego materiału, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka metrów
  • Duża ilość – w magazynie mamy jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt metrów materiału
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@odrobinafantazji.com.pl 
  • Spodziewana dostawa – produkt jest w druku i będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • przesyłka kurierska (DPD),
  • przesyłka kurierska pobraniowa (DPD),
  • paczkomaty InPost (kurier pozostawi Państwa paczkę w wybranym punkcie odbioru),
  • odbiór osobisty po wcześniejszej informacji, że paczka jest gotowa do odbioru (nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej).

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych na terenie kraju oraz kilkudziesięciu złotych w przypadku paczek zagranicznych. Przy zamówieniach od 300 zł wysyłka na terenie Polski gratis.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (PayU lub PayPal)
  • płatność za pobraniem (gotówką lub kartą u kuriera DPD).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Junikowska 36/2 , 60-163Poznań, Godziny pracy punktu odbioru to 8:30-15:00.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Przy odbiorze osobistym, poinformujemy Cię mailowo, gdy zamówienie będzie gotowe. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

 


 

Czy nasi klienci mogą otrzymać kupony rabatowe i rabaty ilościowe, na czym polega program lojalnościowy?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Wiele z kodów rabatowych działa dopiero po zalogowaniu do sklepu, dostępne są tylko dla zarejestrowanych klientów.

 

Rabaty zależne od łącznej kwoty zamówienia:

Jednorazowe zamówienie powyżej 300 zł = wysyłka na terenie Polski GRATIS

Jednorazowe zamówienie powyżej 1500 zł = rabat 3%

Jednorazowe zamówienie powyżej 2500 zł = rabat 5%

Jednorazowe zamówienie powyżej 5000 zł = rabat 10%

 

Program lojalnościowy:

Po zarejestrowaniu się w naszym sklepie przy każdym złożonym zamówieniu otrzymasz punkty lojalnościowe.

Każda wydana złotówka to 1 pkt. lojalnościowy. Punkty naliczane są w momencie, gdy zamówienie otrzyma status "wysłane".

Zebrane punkty możesz następnie wymieniać na produkty z naszego sklepu.

Za każde zebrane 500 pkt. możesz wybrać produkt o wartości 25 zł.

Chęć wymiany punktów na produkt prosimy zgłaszać podczas składania zamówienia po zalogowaniu do sklepu.

 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie, gdy zamówienie otrzyma status "gotowe do wysłania" modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@odrobinafantazji.com.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie zgłoszenia paczki w systemie firmy przewozowej anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@odrobinafantazji.com.pl. Nieopłacone zamówienia, dla których nie została wybrana opcja wysyłki za pobraniem, anulowane są automatycznie po 7 dniach od daty złożenia zamówienia.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera DPD, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz tzw. predict z planowanym terminem dostawy przesyłki. W przypadku przesyłki do Paczkomatu, otrzymasz z firmy InPost potwierdzenie nadania przez nas paczki oraz informację jak paczka dotrze do wybranego przez Ciebie Paczkomatu.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, oraz spisanie tzw. protokołu szkody będącego podstawą uznania ubezpieczenia z firmy przewozowej, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez email: sklep@odrobinafantazji.com.pl.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji lub zwrotu towaru, prosimy o kontakt mailowy, postaramy się rozwiązać powstały problem, tak aby obie strony były zadowolone.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zgodnie z ustawą przyjmujemy zwrot wszystkich towarów, które nie były przygotowane pod indywidualne zamówienie.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl